Jom ikut saya

Monday, December 26, 2011

Lelaki dan Seks ( 18SX )


Ya. Ya. Tajuk hangat pada hari ni ialah Lelaki dan Seks. Hanya untuk bacaan 18 tahun ke atas ya. Yang kecik-kecik tu tak buleh bukak. Mintak maap. Prohibited! Sebenaqnya, bukan nak cerita pasai SX sangat tapi nak share pasai kenapa laki suka sangat usha barang pempuan dan kenapa pempuan tak reti nak jaga dan pelihara serta tutup barang-barang 'kemas' dia. Aku pon jadi heran bila benda ni semakin menjadi-jadi tambahan kat tempat aku belajaq laa ni, UiTM Pulau Pinang. Hmm, nama jaa bangsa Melayu + Islam tapi ramai yang berideologi Yahudi dan Nasrani. Ingat nabi kata, kalau kita ikut cara depa, kita sebahagian dari depa. Ampa lupa kaa wahai sang pendedah aurat sekalian? Yang ni aku tujukan untuk semua yang suka dedah aurat. Bukan pempuan jaa. Nak 'nasihat' pempuan sat lagi laa naa. Hehe.

Ampa sedaq laa diri sikit. Allah bagi semua tu untuk ampa beribadat kat Dia. Bukan tunjuk kat orang. Ada jaa yang suka pakai seluaq pendek pi jalan kat mall. Tu pandai-pandai laa ampa pikiaq sapa yang ajaq. Nak kata tadak nabi ajaq. Nabi Muhammad dah jenoh
mengajaq dengan sabaq dan redha. Berdoa pulak moga ampa dapat hidayah sebab ampa jahil. Ampa ingat doa tu untuk time tu ja ka? Doa nabi kekal sampai akhir zaman sebab tu Allah tak turun bala dahsyat yang memnusnahkan umat Muhammad. Tak macam umat nabi-nabi terdahulu yang dah pupus tu. Nabi tolak permintaan malaikat nak timpakan batu atas kaum yang menolak ajaran baginda dengan makian dan kejian. Zaman laa ni ramai pempuan yang perangai macam ni. Bila tegoq secara perli dan menyindir depa, mula laa boh ayat, :"tegoq tu elok laa sikit". Owhh, selama ni ampa tak baca kot kisah nabi? Kalau ampa baca mesti ampa taw yang nabi memang guna kelembutan dan kesopanan dalam menegoq tapi nabi jugak menyindir~ Saidina Ali paling banyak kena sindir dengan nabi.

Para-para pendedah aurat dan para pelaku kemungkaran zaman ni mana buleh tegoq lembut-lembut dah. Benda ni diakui sendiri oleh Ustaz Azhar Idrus, penceramah yang paling femes abad ni. Aku pengikut setia ceramah dia kat youtube dan 4shared even tak berpeluang lagi berdepan dengan dia. Banyak kali dia mai ceramah kat tempat aku tapi sayang, selalu saja ada aral yang melintang.

Kembali kepada Lelaki dan Seks. Ampa, para gadis takkan tak sedaq yang bila mana ampa tak pakai tudung, laki akan mampu menilai setiap inci dalaman ampa. Dia buleh imagine how u are when u are naked! Tak malu ka? Bukannya ampa tak taw laki yang sememangnya expert dalam Lukisan Kejuruteraan, Solidwork dan AutoCAD di universiti (aku amek engineering, memang banyak subjek imagine) mempunyai daya imaginasi yang amat tinggi. Sebab tu kami mampu melihat satu objek tu dari pelbagai sudut. Front view, Right View dan Top view serta Additional View. Pempuan amat lemah dalam hal ni.

Aku setuju dengan setiap ceramah Ustaz Azhar berkaitan kebodohan kaum pempuan. Bukan aku nak hina, bagi aku, yang aku dan ustaz-ustaz cop bodoh ni semua yang tak reti-reti nak ikot hukum Tuhan. Dah diperintahkan macam tu pon ampa nak lawan lagi. Ampa ingat ampa sapa nak lawan Pencipta ampa? Berani sungguh naa. Cuba ampa lawan pak ampa yang dok besqkan ampa dari kecik, try kuajaq dengan dia, ada dia nak bagi ampa balik umah lagi? Dihalaunya ampa, di 'sehelai sepinggang' kan ampa, diharamkan ampa dari segala yang dia punya. Haa, ni pulak ampa cari pasai dengan Allah, Pencipta dan Penjaga ampa dari ampa dok berenang dalam rahim mak ampa sampai laa ampa dok tunjuk hebat dengan Dia laa ni. Try kalau dia haramkan oksigen untuk ampa, ampa mampu ka cipta oksigen untuk kegunaan ampa?

Aku kalau bab-bab pempuan ni memang aku tak suka nak berlembut. Sebab aku kenai macam-macam jenis pempuan. Dari yang baek-baek sampai seteruk-teruk pempuan laa. Hat dara, tak dara, hat baek, hat mulut longkang, hat perasan baguihh, hat perasan lawa, hat comey lote, hat muka bangla, hat macam-macam lagi laa. Kerana pempuan jugak laa blog aku ni cuba dimusnahkan oleh hati-hati pendengki mengaku penegak kebenaran. OWHHH.. Capital F ends K! Aku cukup benci puak munafik!

Kalau ang betoi-betoi Islam, ang tak kacau blog orang. Blog tu benda private. Hak milik persendirian. Sapa yang berminat jaa yang follow. Ang dah laa tak follow pastu nak musnahkan minat follower aku pulak. Memang otak lembu laa ang. 

Cukup laa pasai tu. Takguna simpan ruang dalam hati dan memori untuk orang yang perangai setan camtu. Baek aku teruskan cerita pasai SX ni kan. Hmm. Berkaitan dengan tu memang diketahui satu-satunya nafsu yang ada kat laki tu adalah berkaitan dengan pempuan. Pempuan pulak nafsu dia sembilan tapi tak semua menjurus kepada laki kan. Depa divide banyak. Tapi laki hanya tumpu nafsu dia kat seks. Buat masa ni alhamdulillah aku tak pernah terlibat dengan seks. Aku simpan 'kehebatan' aku untuk dikongsi dengan bini yang tercinta laa. Hehe. 

Untuk pengetahuan ampa yang noob lagi berkaitan laki, laki punya mata selalu tertumpu kat gunung ganang yang ada di dada pempuan. Sebab tu Allah suruh tutup gunung tu dengan tudung. Tapi ada jaa muka tak reti malu yang pakai tudung tapi tayang dada. Nabi mana yang ajaq? Nabi Brad Pitt kot? Ada ka? Haa, paham-paham sendiri laa ampa tu jadi pengikut sapa kalau seruan nabi pon ampa dah tak sahut. Aku bukan jenis suka menjahilkan orang, tapi kalau ampa sendiri yang menunjukkan kejahilan diri ampa, aku dengan senang hati akan membentangkan kejahilan moga-moga ampa sedaq yang ampa jahil tapi berlagak alim. Biaq kenai malu sikit.


Cam yang aku debatkan kat grup Gabungan Mahasiswa tu, post tu dah pon kena remove sebab terjadinya perang dunia berkaitan dengan hudud dan aurat kat situ. Isu yang menarik aku masuk dalam perdebatan tu ialah aurat. Ada bohsia tak sedaq diri ni dok mempertahankan diri dia tak tutup aurat. Personal dia kata. Ok laa personal then dia nak tuduh aku buat baek. Eh, lancangnye mulut ang cia? Orang macam ang memang layak kena rogol Aku sokong kenyataan Tuan Guru Nik Aziz yang buat kenyataan orang yang kena rogol sebab pakai seksi tak payah report polis. Even TGNA kena hentam teruk dengan Utusan dan media tv. Aku setuju dengan kenyataan tu. Aku bukan berpihak tapi kata-kata TGNA ada betoi nya kot. Andai kata takdak seksi, takkan ada kes rogol yang beribu-ribu sebulan. Arab Saudi, try ampa check statistik rogol, kalau rajin laa. Berapa banyak? Nak dapat 10 kes sebulan pon susah sebab depa diwajibkan pakai purdah. Yang tu yang halang nafsu untuk menggila. Mama aku sendiri cerita perangai orang Arab bila nampak orang tak tutp muka. Perghh, terjelir-jelir lidah pak-pak Arab tu. Time aku tulis ni, aku dah pon blah dari grup tu yang menyembunyikan kebenaran Islam.

Aku cakap bukan cakap kosong. Aku bentang bukan untuk memalukan ampa tapi aku sayang ampa kaum pempuan. Muka dah lawa Allah bagi tapi ampa salahgunakan aset ampa tu nak bagi dosa free kat laki. Aku paham laki memang kena jaga pandangan. Tapi kucing kalau dilayang-layangkan ikan depan dia, dia diam atau terkam? Paham laa sikit. Nafsu laki satu. Yang satu tu untuk pempuan. So masing-masing jaga laa. Lepas ni aku akan lebih aktif lagi untuk merakam mana-mana gambaq pempuan yang tak jaga aurat. Aku akan wat banner kalau aku nak. Biaq ampa reti malu. Bila gambaq naek banner taw pon malu. Dok tayang body free and live broadcasting tiap-tiap hari tak pulak malu. Pempuan..pempuan, patot ustaz-ustaz dok kata bodoh! Yang ni untuk depa-depa yang tak jaga jaa. Yang jaga aku ucapkan selamat berbahagia di dalam rahmat-Nya. Madah kata penutup bicara, memang ramai yang kata tak tutup aurat tak semestinya jahat sebab 'kami' sembahyang. Yes! betoi ampa sembahyang tapi sebelum sembahyang tu ampa kena buat apa? Amek ayaq sembahyang? Pandaii. Pastu? Pakai telekung kan? Telekung tu untuk apa? Kalau ampa kata tak tutup aurat tu benda ringan. Allah tak masukkan laa dalam syarat sah sembahyang chek oii. Balik pikiaq laa. Pi kawan dengan ustaz-ustaz dan ustazah, baru otak ampa PANDAI! Sembahyang dengan tutup aurat rasanya mana yang paling wajib? Pikiaq laa..... Aku sayang ampa. Ampa yang paling ramai kat neraka even ampa senang masuk syurga. Ingat sabda nabi tu.


Aku akan teruskan tugas sebagai jurukamera anti-seksi. Mana-mana gurl yang miskin tak mampu nak beli kain labuh dan kain tudung, aku akan amek pic depa dan aku buat surat rayuan kat Pusat Islam, dengan bukti bergambaq untuk memudahkan depa mendapat zakat. Amacam? Seluaq jeans dia tu aku tengok macam nak terkoyak sebab tak mampu menahan kebab dia yang dok bergegaq masa jalan. Abang kita yang kat depan ni pon kepala straight jaa ke depan. Agak-agak matanya kemana ya?



p/s: kalau tak suka jangan baca sebab ramai lagi orang yang suka. Jangan sebab benda ni tak memihak kepada ampa, ampa upah orang hacked blog ni. Perangai tu anjing jaa yang buat!

5 comments:

  1. aq sbgai pompn pun malu dengan kaum sendiri...malu untuk berdepan dengan kaum adam..ALLAH cipta diri kaum hawa adalah semulia2nya dari tulang rusuk sebelah kiri adam...aq sebenaqnya bukan dah jemu untuk nasihat kaum sejenis aq..tapi sedang mencari kaedah yang berkesan untuk menasihati depa yang len supaya lebih berkesan..insyaALLAH..sama2 la kita doa untuk mereka berubah...

    ReplyDelete
  2. Pemakaian merupakan salah satu daripada persapsi terhadap seseorang individu. Seseorang yg memakai baju yg labuh dikatakan kolot manakala seseorang yg memakai baju bersaiz Xs walaupon badan XL dikatakan megikut fashion terkini. SEBENARNYA, pakayan tidak melambangkan kecantikan seseorang tersebut tetapi kecantikan tersebut lahir daripada seseorang yang menjaga kehormatan dan kemuliaan dirinya (Disitu ada kejelitaan)

    ReplyDelete
  3. aurat tu lambang wanita. team bola tampa lambang pasukan apa ertinya? sapa yg kenai tu m.u kalau tadak setannya? sapa yg kenai tu chelsea kalau tadak singanya? sama jugak dengan pempuan. sapa yg kenai ang tu islam kalau tadak tudungnya?

    ReplyDelete
  4. nice artikel bro..aq sokong pe y ko tulis..perempuan zaman skg ckp baik2 xnk dengar..ble sindir kne marah balik..gne ayat yg kasar sket bru diaorang neh sedar n paham..keep it up bro!

    ReplyDelete
  5. Maaf saudara, ada yg sy kurang stuju dengan kata2 saudara...

    Perempuan ibarat tulang yang bengkok. Perempuan tak macam lelaki sbb perempuan dipengaruhi dengan emosi atau nafsu. sbb tu, perempuan harus dilayani dengan cara yang lemah-lembut dan bijaksana. Sekiranya anda terlalu keras dan kasar, hati perempuan akan mudah patah, dia akan menangis. Sebaliknya jika anda membiarkannya, dia akan terus 'bengkok' dan semakin lama semakin sukarlah untuk anda 'meluruskannya'. Rahsia 'meluruskan yang bengkok' ialah penuh kesabaran dan kebijaksanaan.

    Jangan Salah sangka yg sy ign pertahankan yg tak bertudung, alhamdulillah sy bertudung dan insyaALLAH berusaha utk memperbaiki dalam menjaga aurat. Sy cuma jelaskan secara general sahaja mengenai emosi perempuan yg berbeza.

    seeloknya jauhkan perbuatan memerli perempuan terutama di hadapan orang lain, dan juga janganlah secara kasar kerana bukan semua perempuan boleh terima secara kasar lebih2 lg dakwah....jangan pula kerana mereka insan berdosa, maka dengan mudah utk menyebutnya bodoh....siapa pun akan terasa hati. ini akan membuat anda lagi dijauhi dan dakwah akan di tolak.

    Saya tau niat saudara nak sedarkan kesalahan mereka. tapi bg sy semua itu di sebabkan jahil oleh kerana didikan agama yg tak di terapkan dengan baik dalam keluarga. bg sy peranan ayah sebagai ketua keluarga paling penting sbb sekarang ni byk dalam keluarga, isteri adalah queen control dan ayah/suami terlalu lemah/takut untuk mmberi teguran.

    Sebagai contoh, sy ada bapa saudara yang punyai isteri yang tidak mahu bersolat dan tidak bertudung dari sebelum kahwin, dia sepatutnya tegur tp tegurannya mungkin ada tapi tak serius jadi tidak diendahkan....oleh kerana dia tahu kurang nilai agama jadi dia sekolahkan anak2nya di sekolah agama swasta dengan harapan moga anaknya jadi islam yg baik. tp anak2nya juga turut sama2 tak bersolat, hanya di sekolah saja praktikkan, apatah lagi anak perempuan pun tak bertudung, lepas sekolah terus cabut tudung. anak2 mesti fikir "ibu pun tak payah solat n bertudung buat apa aku bertudung". silapnya bapa saudara sy tu, didikan agama tu yg pentingnya dari ibu bapa bukannya tinggalkan pada guru2.

    nah, di sini saya nak tunjukkan saudara ada sbb lain kenapa ada perempuan yg tak bertudung. Puncanya dari keluarga sendiri, mereka ni jahil, walaupun tahu dosa tp fikiran mereka "ah, ayah aku pun tak kesah", " mak bapak aku pun tak solat", "mak aku pun tak pakai tudung", jadi mereka ni, pada siapa mereka nak jadikan contoh baik???jika tiba2 saudara jerkah kejahilan mereka dengan cara kasar, rasanya mereka akan dengarkah? sbb itulah perlu tgk situasi....cuba saudara fikir, bila peranan ayah sbgai ketua keluarga lemah, anak2 pun kurang didikan agama, jahil, mereka2 ni kemudiannya kahwin, ada anak dan seterusnya ulang balik kesilapan ibu bapa mereka

    sbb tulah bg sy penting utk lelaki carilah wanita yg elok2 dan beriman, jangan fikir tak apa sekarang, dah kahwin boleh bentuk wanita tu.....susah sebenarnya

    dakwah ni ada bnyak metod. ada yg boleh terima secara kasar. tp mcm sy tak. kalaulah sy ini jahil seperti mereka yg tak bertudung, org seperti sy yg jiwa sensitif lebih sukakan kata2 spt ustaz kazim elias, sayu dengar ayat beliau ini " orang laki tak perlu nak berpanas, bebas nak pakai mcm2 tp akak2 kena pakai anak tudung,pakai tudung lagi, pakai baju longgar, kain tak boleh nipis, kena pakai stokin...masyaALLAH mcm2 kena buat...tp akak2, akak2 sabar sabar sabar....kat dunia akak pakai panas2 kat syurga nanti tunggu allah balas kesabaran akak2 dalam menurut perintahnya"

    bila sy dengar kata2 sebegini sy rasa kalau sy jahil hati sy terbuka sbb dpt lihat keindahan islam, dalam islam setiap perkara itu bukan sekadar paksaan dan kewajipan sahaja tapi ada sbb hikmah dan diberi ganjaran yg lebih besar, kita buktikan kita taat perintah allah dan allah akan sayang pada kita.

    sekadar pendapat.wallahualam....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...