Jom ikut saya

Monday, April 19, 2010

Siap Buku Yang Kedua...

hari nie aku dh wat 2 buah buku...
yg 1st ari 2 'DIA CINTAKU'
yg 2nd ni tntg zmn prsklhn aku yg pnuh dugaan tmbh2 mse f.5..
tapi aku hargai setiap yg brlaku coz janji tuhan stiap yg berlaku ada hikmahnya dan Dia lebih mengetahui kebaikannya..semasa dlm proses tulis bku nie..aku terfikir kebanyakan masalah yg timbul hanya kerana mereka berebutkn perempuan..insya allah pada masa akan datang,aku akn jga diri aku drpda terjebak dgn pmpuan lg..aku x mau peristiwa astech berulang..biarlah hnya warga astech yg bnci aku tapi bukan kenalan2ku yg akan dtg..aku sudah tidak lagi berminat dgn pmpuan..aku nak tumpu cita2 aku skrg..no time for love anymore..buku2 kenangan ni akan aku simpan untuk tatapan keluargaku..biar depa taw sejarah hidupku..aku akan cuba lupakan org2 yg mbnciku..buang masa mngenang mreka..tmbh2 yg brpura2 dgnku..aku cukup anti dgn org yg hipokrit..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...