Jom ikut saya

Friday, May 14, 2010

..Menghitung Hari ke Sana...



26 jun 2010..tarikh yg bkl mnyaksikn perubhan dlm hdup aku..aku akan bergelar mahasiswa. ha3. mcm bez.. moga2 aku dpat mmenuhi hrpan mama dan baba..x lupa kpada kaum krabat aku yg byk mnyokong aku..tmbh2 toksu badun..aku janji xkn lpakan dpa sume bla aku dh brjya..moga aku mampu capai cita2 aku menjadi jutawan dan membantu prjuangan rakyat palestin dalam menghadapi rejim zionis..aku akan melanjutkan pelajaran dalam bidang kejuruteraan mekanikal..asalny aku mohon kejuruteraan kimia..tapi mungkin dpa rasa aku tlah berada dlm bdg mkanikal,truskan mekanikal..ha3..trbantut misi aku nk jd jurutera atom malaysia..tp mkanikal pon mekanikal la..jnji smbg gak kt universiti..aku akan amik diploma dlm bdg tu..pstu insya allah aku smbg degree..pastu master..pastu phD..aku bajet nk pulun sgoh2..nk smbg degree kt luaq ngara..pointer kna 3.5 ke ats..then,MARA taja ke luaq ngara..ni la impian aku..smoga aku brjaya kat Universiti Teknologi Mara Kampus Pulau Pinang nanti..doakan aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...