Jom ikut saya

Friday, May 14, 2010

Kumohon padaMU..

semoga aku dikurniakan harta semewah Qarun,kekuasaan sebesar Firaun,pengaruh sebanyak Abu Jahal tetapi lindungilah aku daripada kesesatan,kejahilan,kezaliman dan kebongkakan mereka ya Allah..aku mohon padamu permudahkan perjalanan hidupku..terimalah taubatku..sesungguhnya aku benar-benar bertaubat kepadaMu dri dosa2 silamku..berjayakan aku dalam hidupku dunia akhirat..berjayakan aku dalam mencapai cita2ku..memenuhi impianku..merealitikan mimpiku..ya allah, ampuni dosaku, kedua ibubapaku, keluargaku, guru2ku, sahabt2ku dan muslimin dan muslimat sekalian..murahkanlah rezeki kami, panjangkan umur kami..lindungi kami dari seksa kubur..seksa api neraka dan bencana dunia..permudahkan urusan kami..kasihani ibubapa kami seperti mana mereka mengasihani kami ketika kami masih kecil..ya allah bahagiakanlah aku dalam kedua kehidupanku..kurniakan aku isteri yang menyejukkan mata..zuriat yang menceriakan suasana dan membantu aku di akhirat sana..cintakanlah aku kepada insan yang mencintaiMu ya Allah..semoga cinta itu akan berkekalan ke syurga kerana cintaMu di sana bermula...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...