Jom ikut saya

Wednesday, June 16, 2010

Palestin Oh Palestin


sedih mngenangkan nasib rakyat palestin,dah la dihalau dr tnh air sndri,pastu diseksa dengan pelbagai kekejaman..aku harap segala perilaku buruk bangsa terlaknat yahudi ni akan terhenti segera..semoga iran,turki dan negara2 islam sedunia bersatu menghadapi yahudi,sesuai dengan hadis nabi,umat islam akan berperang dengan bangsa yahudi pada akhir zaman..aku harap aku dpat jd sebahagian drpd tentera2 yang membebaskan palestin dan negara2 islam yg lain nya..hidup mulia atau syahid..pilihan umat islam masa kini..kita hnya mampu tewaskan yahudi apabila smbhyg subuh kita berjemaah seperti jemaah smbhyg jumaat..masya allah,aku sedar kekurangan kita pada masa ini tmbh2 kekurangan diriku sndiri..aku akan berubah mulai hari ni demi kebangkitan islam..insya allah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...