Jom ikut saya

Sunday, June 20, 2010

Koleksi Buku..


ni antara bku2 yg aku himpun dr dlu smpai laa. aku agak bez skit aku angkut trus. syok o bla bc bku2 cm nie. aku x ksah nk perabih duit bli bku2 ni. sesuai dgn mnt aku. so,aku nk nsihat ampa sume,jgn kdkut dlm mncri ilmu.. sbnqny impian aku nti nk adakn 1 library dlm umh aku n fmily.. nk terapkn budaya mmbca.. aku mnt mmbca.. byk lg koleksi bku yg aku nk kongsi dgn ampa tp nti2 laa noh.. bz nk upload.. intrnet agk slow laa.. g pon aku x mhir g blog2 ni.. ikut dan ja.. bku tntg para syuhada: Pahlawan Islam Kontemporari.. try bca.. msti ampa tringin nk jd cm dpa.. sng2 ja msuk syurga n dpt 72 bidadari.. HUH!!! bez 2.. dh laa bdadari 2 cun secun2 nya..he3.. teringin aku.. xpa,smoga aku mpu jd cm dpa ni.. bku yg bez lg tntg HAMAS: Pejuang Kota Suci.. yg ni sempoi.. tntg prjuangan hamas di gaza n palestin.. aku brniat nk ke palestin n smbhyg dlm msjdil aqsa.. klu aku kna tembak lg bez.. he3.. free ja.. byk lg laa bku2 aku,tp 1st ni aku nk habaq tntg bku 2 ni la..tntg palestin, gaza, hamas, sheikh ahmad yassin, dr abd aziz al rantissi.. dpa la pjuang yg berada d barisan hadapan mnntang kaum kuffar.. pentingnya palestin kmbli ke pihak umat islam ampa sume taw.. yang terbaru aku bli bku ni : Agenda Zionis Menakluk Dunia.. yg ni bez gak.. trbongkar laa sume kisah2 n rhsia zionis.. ampa x pyh laa pelik o penin psai paa amerika dok tlg yahudi zionis.. bca bku ni,sgalanya trjawab.. n ampa akn trsnyum mlihat telatah Obama n dunia dlm menangani zionis.. ANAK EMAS DUNIA...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...