Jom ikut saya

Tuesday, September 14, 2010

1st Konvoi Raya 2010

ahaha.. raya ke-3 aku dan memember merempit ke rumah-rumah memember 5KM2 di area Langgar..kami (aku,jax,anis afnan,pedot,akmal,chan, pit ani,dut,amri,comey,aidil,giant)pi umah lan, dut (iqbal) dan akmal. last kami pi umah cikgu kaunseling astech, en. faruhi johari.. kat umah ckgu mee rebus kot.. kt umah lan mee kuah.. depa keja usik lan pasai adik dia jaa.. dengaq cita adik lan lawa.. aku tak taw coz lan sembunyi adik dia.. he3..


depan umah lan, aku baju oren..

bguihh laa abang macam tu.. adik aku pon aku kawal, bukan sebab paa, budak pempuan ni kena jaga, jangan bagi besa dok teguq orang tak tentu pasai.. nanti jadi macam pempuan yang aku kenai tu.. aku tak mau habaq sapa.. nanti malu dia, aku bocoq aib dia.. hehe.. lagipon jangan dedahkan aib orang, nabi dah bagi amaran.. so, nasihat aku bagi taiko-taiko yang ada adik pempuan, take care of your sis.. jangan sampai jadi cam gurl dlm fb aku tu.. bahaya,, walaupun aku dok layan dia tapi aku tak mau adik aku jadi cam dia..



melalut plak.. ni aku nak share laa gambaq-gambaq konvoi.. ada laa orang tersayang aku yang nak tengok sesangat pic kami.. so enjoy it!!



pesisiran sungai Kedah tepi masjid Zahir..tmpat nie bez..aku jaa tak taw..



sembahyang dulu.. raya-raya gak,sembahyang jangan lupa..



geng-geng konvoi..



nampak menara aloq staq? yang kunin tu balai nobat..


credit to jaxvirtous.. pic editor and cameraman.. thanks!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...