Jom ikut saya

Monday, August 23, 2010

Karena Mimpi Itu..

Suatu hari aku bermimpi

Berita diterima meremukkan hati

Kekasih hatiku dikhabarkan pergi

Saat semangatnya diperlu hari-hari



Betapa pilunya hati ini

Masih belum tertunai segala janji

Kupandang gambarnya yang sayu

Air mata jatuh bagai peluru



Aku masih belum mampu hadapinya

Kembalikan dia kepadaku ya allah

Aku menangis semahunya

Tidak sanggup aku hidup tanpanya



Karena mimpi itu

tersedar aku akan segala kelekaanku

Mimpi itu menyentap jiwaku

Gentarku andai ianya berlaku

Aku kembali kepada-Nya

Bertaubat sepenuh pada Yang Esa

Ampunkanlah segala dosa dan noda

Janganlah Engkau menjadikannya nyata



Aku ingin mereka melihatku Berjaya

Aku ingin mereka bahagia

Aku ingin membalas bakti mereka

Aku ingin berusaha sepenuhnya

Aku ingin janjiku dikota

Berikanlah aku kesempatan masa

Untukku balas segala jasa mereka

Semoga mampu aku penuhi harapan mereka


Ya allah

Panjangkan umur mereka berdua

Aku ingin kesempatan itu diguna..

Kerana aku teramat menyayangi mereka

Aminn..




perghh, hari yg indah ini aku bermimpi sesuatu yang menakutkan.. baru jaa semalam aku wat dosa, trus dpt mimpi untuk menyedarkan aku matlamat aku kat sini.. hu3.. sedih gila mimpi tu..

dah laa aku sayang betol2 kat mama.. tiba2 dapat berita tu plak.. mmg aku teriak dari penang sampai rumah.. hope cuma mimpi, jangan laa allah wat macam tu kat aku.. aku tak mampu hadapinya.. mimpi pon aku dah sedih gila2..bangun ja dari tidoq, aku trus call mama.. cerita pasai mimpi tu, mama boleh jaa gelakkan aku.. dia tak taw kot aku sayang dia lebih dari apa yang ada kat dunia..

dia laa kekasih aku selepas allah dan nabi.. baba pon sama.. aku sayang depa sesungguhnya.. depa laa permata hidupku.. tanpa depa aku tak bermakna di sini.. kejayaan aku untuk depa.. aku nak bahagiakan depa.. so aku mohon sangat2 kat allah yang depa mampu tengok aku berjaya..aminn.. met sayang mama dan baba sampai akhir nafas met..

2 comments:

  1. sure kalau baba bca ni nangis kuaq ayaq idung!!!
    hahahha

    ReplyDelete
  2. it is really painful when you love someone who you love so much, especially if its your daddy or mummy. trust me, been there and done that.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...