Jom ikut saya

Wednesday, December 12, 2012

Halfway Done.

Assalamualaikum sahabat. Again with me, MSMY, penghibur dukamu. Haha. Perasan. Berbalik kepada tajuk di atas, tujuan aku buat update kali ni adalah untuk survey on how many people yang berminat untuk mendapatkan novel Yasmin J Hunwick yang masih dalam pembikinan ni.

Sebelum ni aku bercadang untuk membuka tempahan setelah buku siap sepenuhnya. Tapi nampaknya rancangan itu terpaksa diubah memandangkan aku kena send salinan karya tu kat publisher dan aku kena taw berapa jumlah yang perlu aku cetak untuk mencari publisher yang boleh memberikan harga yang terbaek untuk penerbitan novel ni.



Alamak! Tajuk yang aku fikir untuk novel ni dah ada di pasaran laa. Nak boh tajuk apa plak ni? Huhu.. kena saman tak pasai jaa.. 



Ekceli, penulisan aku ni tak laa seberapa. Yang specialnya novel ni pon sebab cerita-cerita yang terkandung dalam novel ni semua berdasarkan kisah-kisah dan kehidupan sebenaq arwah yang tak pernah kita taw. Maybe ramai yang nak mengenali jejaka tampan bernama Fakhrul Hakim yang berjaya mencuri hati gadis manis ni kan? Haa, suma kisah ada dalam novel ni.


Banyak lagi laa benda menarik yang buat aku semakin teruja nak siapkan karya ni. Terima kasih kat Aunty Saz and famili serta kawan-kawan arwah yang banyak membantu. Tak lupa jugak kepada Fakhrul yang sabaq melayan soalan-soalan tak masuk akai aku. 

Last word, sapa yang berminat nak dapatkan novel ni boleh mesej aku kat Facebook. Bagi nama penuh, alamat kediaman dengan number kontek. Nanti apa-apa tambahan aku roger laa naa. Bab pembayaran belakang kira laa. Tunggu siap dan dah diserahkan kepada penerbit, baru kita umum harga. Cadangan aku, hasil jualan buku ni akan aku serahkan kepada NGO yang bertanggungjawab menjalankan misi kemanusiaan ke Gaza. Aku pon salah sorang sukarelawan yang tak kesampaian lagi nak pi sana. Ni jugak merupakan impian arwah untuk sampai ke Palestin. 

So, jangan lupa emailkan butiran tu kat FB aku. Kalau takdak FB, boleh email kat ( japanese92_imir@yahoo.com ) .. email yahoo aku tak berapa crowded sangat berbanding gmail ni. Aku akan lakukan yang terbaek untuk ampa semua. Jumpa lagi nanti : )

Preview 1st chapter novel Yasmin J Hunwick: Kau Pergi Jua.

9 comments:

  1. dh ad jual kat psarn ke..klau xde..bleh tmpah..brape hrgenye..pliz rply

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku ni xkan ada di pasaran. dihasilkan juz untuk mereka2 yg berminat. sila inbox mklumat yg dikehendaki ke email yahoo sy or msej di FB.. pasal harga, tak ditentukan lagi sebab masih mencari penerbit yang mampu menawarkan harga yang berpatutan.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Salam..brp yewr hrganya?saya nak gak [",]

    ReplyDelete
  5. owh..ouke...tp..nk msg dkat FB xbleh..coz kne blok add org..bleh x..abg syimir..add kte..klau dh ttapkn hrgenye..gtaw erk..

    ReplyDelete
  6. Blh add sy d fb x? sy berminat la dgn nvel tntg arwah..klau ada apa2 bleh kita cntact mlalui fb .tntg nvel ni..ni nma fb sy Aishah zaisreena ..tq :-)

    ReplyDelete
  7. Saya nk,pliss..pm kt yahoo sya..farah_liyana24@yahoo.com..pliss reply kalau msh ad..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...